Inwazja ćwieków

by - 21:51:00




Ćwieki opanowały świat mody. Znajdziemy je na kurtkach, butach, bluzkach, torbach, spodniach i wszędzie tam, gdzie da się je zaaplikować :) Ładnie i modnie wyglądają na kołnierzykach, które odseparowały się od bluzek i wędrują teraz swoją własną drogą. Cóż, nie jest to jakiś najnowszy trend, ale z drugiej strony, zdążył się już dość dobrze u nas zadomowić.


Idąc tym tropem, postanowiłam stworzyć sobie ćwiekowy biustonosz. Taki, który będę mogła założyć np. pod transparentne bluzki,itp. Niekoniecznie te do pracy :)

Wybrałam zwykłą, gładką bardotkę, bez żadnych zdobień. Ćwieki montowałam za pomocą.... pęsety. W sumie nie wiem dlaczego, tak było mi po prostu najwygodniej. Efekty mojej pracy możecie zobaczyć poniżej:)





Do czego wy byście go założyły? Macie w swojej kolekcji rzeczy z ćwiekami? Czekam na wasze pomysły i opinie ;)


Pozdrawiam,
Ola.

You May Also Like

3 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)