CLIP-IN. JAK SZYBKO PRZEDŁUŻYĆ WŁOSY.

by - 15:14:00


Moją największą bolączką są włosy. Jęczę i marudzę na ich temat średnio kilka razy w tygodniu. Od zawsze marzyły mi się długie włosy i choć "hoduję" je od lat, nie bardzo chcą rosnąć. Wyjściem było przedłużenie włosów. Za żadne skarby nie chciałam jednak standardowych ringów. Po doświadczeniach moich koleżanek i sytuacjach, kiedy dosłownie traciły swoje włosy, zdecydowałam się na inną opcję. W ten sposób od kilku lat przedłużam włosy metodą CLIP-IN. Niedawno doszły do mnie nowe włosy. Przed założeniem szybko zrobiłam dla was zdjęcia.


           Wybrałam opcję Hull Head Set o długości do 55 cm. Koszt takich włosów to 159zł.


Chciałabym mieć takie piękne i długie włosy :) Zawsze nie umiem się nacieszyć nową dostawą :) 




          To średnia opcja, w paczce znajduje się ok 75 gram indyjskim włosów, tzw. remów. Wymarzona opcja to Superstar, póki co nie stać mnie na takie zestawy :) Wówczas włosów jest drugie tyle.







Włosy nie mają żadnych domieszek syntetycznych. Dzięki temu mogę z nimi robić dosłownie wszystko. Farbuję, prostuję, kręcę- jak normalne włosy!


Włosy zakładamy za pomocą przyszytych, malutkich spineczek, których nie widać już po założeniu włosów. Tylko my wiemy, że one tam są :) Dzięki silikonowemu paskowi dobrze trzymają się włosów i jeszcze nigdy nie spotkała mnie żadna niemiła niespodzianka.


 Zestaw składa się z 8 taśm o różnych szerokościach, dzięki czemu możemy odpowiednio dopasować je do naszych potrzeb i możliwości.




W najbliższym czasie pokażę wam jak zakładam swoje clipy. Pewnie do tego czasu je trochę zniszczę,  choć odpowiednio zabezpieczane potrafią wytrzymać bardzo długo. Nie noszę ich codziennie, ale dosyć często. Moje clipy wytrzymują ze mną około roku :)



Miałyście kiedyś ochotę przedłużyć lub zagęścić swoje włosy? Zdecydowałybyście się na CLIP IN?

You May Also Like

2 komentarzy

  1. Kiedy pokażesz jak wyglądają założone włosy? Kiedyś przedłużałam u fryzjerki, ale na dłuższą metę kiepsko to wychodziło, ciekawa jestem jaki efekt dają takie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nad tym myślę, ale obawiam się sztucznego efektu :(
    Pokaż jak to wygląda u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)