KĄPIEL W KAWIE ZE ŚMIETANKĄ.

by - 20:17:00




Nie  był na liście zakupów i sama nie szukałam go na półkach. Ba, nawet nie wiedziałam o jego istnieniu :) Wpadł mi do rąk przypadkiem, powąchałam i zakochałam się bez pamięci. Do tego stopnia, że szybko wróciłam i dokupiłam jeszcze jeden.



Olejek do kąpieli o zapachu kawy i śmietanki. Pachnie równie dobrze jak się nazywa. Kolory na zdjęciach są lekko przekłamane bo sam olejek na żywo wygląda dosłownie jak kawa z mlekiem. W sam raz na zimowe wieczory. Miłośnicy kawy powinni być zachwyceni.

Nie będę się rozpisywać, bo nie jestem w stanie wam tutaj przenieść tego zapachu, ale jeśli podobnie jak ja, lubicie tego typu kąpiele- zdecydowanie polecam!














Hmmmmm..... chciałabym wam przekazać choć odrobinę tego co czuję... ale pozostaje mi jedynie wysłać was do sklepów. Jest boski!




You May Also Like

1 komentarzy

  1. jest też taki w wersji truskawka ze śmietanką :):) Ex pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)