ZAMSZ I FRĘDZLE czyli TRENDY NA NAJBLIŻSZY SEZON

by - 21:26:00



Najlepsze w modzie jest to, że zawsze wraca! Kiedy wydaje się nam, że coś już przestaje być fajne, okazuje się, że w najbliższym sezonie tren ten wraca do łask. Właśnie wyciągnęłam z szafy swoje zamszowe spodenki z frędzelkami- idealnie wpiszą się w najbliższe trendy! Dorwałam je kilka lat temu w Primarku i na jakiś czas zapomniałam. Na coś się te moje chomikowanie czasem przydaje ;)


A najbliższe modowe propozycje zapowiadają się bardzo ciekawie. Powoli odchodzimy od ukochanych (moich ulubionych) pasteli na rzecz country, elementów boho czy kolorów pustyni, a nawet gotyku! Długie, kojarzące się dotąd z latem spódnice, z powodzeniem odnajdą się w jesiennych zestawieniach. Zamszowe kurtki, sukienki, bluzki czy spodnie powoli zalewają znane sieciówki. Poniżej przegląd tego, czego możecie się spodziewać podczas najbliższych zakupów w sieciówkach.

Bershka
Pas, pasek, paski w różnej formie. W tym sezonie sprawdzą się zarówno do spodni jak i te przepasane naokoło talii, co podkreśli dodatkowo kobiece kształty. Do tego frędzle, mnóstwo frędzli! Na spodniach, kurtkach, butach, torebkach.... 

DeeZee
Stradivarius
Dla bardziej odważnych psychodeliczne wzory, przesyt na bluzkach czy w apaszkach. Dla tych, którzy nie mają zamiaru robić przemeblowania w szafie- zawsze modna i bezpieczna czerń.

Mohito
Asos
Jak zapatrujecie się nowe propozycje? Sama z chęcią wrócę do takiego stylu :) Na mojej wish liście na pewno lądują wysokie kozaki czy botki z frędzlami. Urzekły mnie również zamszowe czy wełniane kapelusze! Nie mam pojęcia czy moje nieforemna głowa się na nie nada, ale powoli zaczynam się rozglądać za idealnym modelem. Do tego ulubione spodnie czy bluzki w kolorze khaki czy w piasku pustyni i karmelu. Jedno jest pewne- czas zacząć grać w totka!

Zara





You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)