Kluczyk z pomponem

by - 10:49:00


Do Empiku wpadłam po coś zupełnie innego.... ale jak je zobaczyłam nie mogłam się oprzeć :) Tym bardziej, że uwielbiam wszelkie drobiazgi doczepione do kluczy. W dużej mierze dlatego, iż dzięki nim szybciej lokalizuję je w swojej torebce ;) Po drugie jakiś dziwny psikus w mojej głowie mówił mi, że podczas wyprzedaży -50 % mogę sobie kupić dwa w cenie jednego ;) No i uległam. Tak teraz mam dwie dzyndzałki przy kluczach: domowych i tych do samochodu :)









Potem zawitałam do PEPCO i zakupiłam sobie te oto cienie z Manhattanu za 9,99zł

Za to właśnie lubię PEPCO :)

Same cienie nie powaliły mnie za bardzo,ale będą w sam raz na delikatny, letni makijaż.



You May Also Like

1 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)