Lazy day

by - 16:51:00


Ostatnio jakoś mniej czasu na zrobienie cokolwiek... cisza na blogu, ale  u mnie ciągle coś się dzieje ;) Razem z innymi dobrymi serduchami angażujemy się w pomoc dla ślicznego owczarka o imieniu Rocky. Wkrótce podzielę się z wami jego historią. Pies jest wyjątkowy i zasługuje na wyjątkowy dom... ale jak to często bywa, ciężko taki znaleźć. 

Rocky pojawi się już niebawem :)





W między czasie zostałam wyróżniona na tym blogu (który zresztą jest mym ulubionym;)

Zgodnie z zasadą, poniżej przedstawiam 7 prawd o sobie, a także przedstawiam swoje ulubione blogi.







7 prawd o mnie:

1.W pracy zjadam średnio 3 batony dziennie.

2. Marzą mi się dalekie podróże

3. Boję się ciemności

4. Jestem niepoprawną romantyczką

5. Zawsze chciałam grać w teatrze.

6. Marzę o dobrym aparacie i kursie fotografii.

7. Uwielbiam być zaskakiwaną i podziwiam nieszablonowe pomysły!



Mam kilka blogów, do których lubię zaglądać. Wam chciałam przedstawić następujące:

1.agisboutique - bo to taka normalna dziewczyna, bez udziwnień i mnóstwa chanelek na szafie, zagląda się do niej jak do dobrej psiapsióły :)

2. fuksjowy.blogspot.com - bo temat ślubów jest teraz u mnie na tapecie i lubię szukać nowych inspiracji

3. azjatyckicukier - bo lubię troszkę egzotyki, a w przeszłości czytałam mangę :)

4. nissiax83 - bo lubię podglądać polskie życie w NYC


... i to by było chyba na tyle. Ogólnie odwiedzam różne, ciekawe blogi i wpadam na nie w zależności od tego, na co mam ochotę. Te powyższe odwiedzam chyba najczęściej :)


P.S.Nie przysypało was dzisiaj?



You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)