ZAKUPY Z YVES ROCHER.

by - 16:18:00



Wprawdzie Mikołaj zabłądził w tym roku i nie wiedział jak do mnie trafić, ale korzystając z kilku promocji, sama postanowiłam sprezentować sobie parę rzeczy. Dziś dotarły do mnie pierwsze dwie przesyłki, obie z Yves Rocher.




W moim paczkach znalazły się następujące produkty:



Perfumy Comme une Evidence.















Zestaw oliwkowy: żel do kąpieli + mydło.














Serum przeciwzmarszczkowe- gratis do zamówienia, powędrował do mamy :)







Woda toaletowa- SO ELIXIR.















Miały być męski zapach Nature w gratisie-przez pomyłkę dotarł do nas śliwkowy pled. Pled zostaje u nas, a firma dosyła brakujący gratis :)


Główny nadzorca zdjęć :)

 Magazyn i kilka gratisów :)

 



Kupujecie coś z Yves Rocher? To były moje pierwsze zakupy w tej firmy, podyktowane bardzo fajną promocją. Mam nadzieję, że będę zadowolona :)

You May Also Like

1 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)