MASKA DO WŁOSÓW KALLOS. JAKIE WASZE OPINIE?

by - 22:58:00



Maskę z Kallosa miałam okazję testować jakiś czas temu. Czego ja się o niej nie nasłuchałam. Okazuje się, że proteiny mleka chyba nie działają na moje włosy jakoś szczególnie. Korzystałam z niej najczęściej jako pierwszy etap mycia metodą OMO, którą jakiś czas temu próbowałam. A że było jej tak dużo, nie żałowałam sobie i nakładałam je całymi garściami :)




Zwabiona promocją postanowiłam kupić inną serię z keratyną.  Jeszcze za wcześnie, żeby powiedzieć o niej coś więcej, chętnie dowiem się tym razem jakie są Wasze opinie.  Korzystacie z masek Kallosa? Dają dobre efekty? A może powinnam je dawno odstawić i darować sobie testowanie?






Zapach bardzo przyjemny, ilości za ta cenę zniewalające... pytanie jakie efekty?






You May Also Like

2 komentarzy

  1. Na moje włosy maska z tej seri też jakoś szczególnie nie podziałała, na dodatek strasznie obciążała włosy. Natomiast sprawdziła się u mnie z Kallosa- Placenta maska z wyciągiem z łożysk. Polecam tą spróbować, włosy nawilżone już po 1 użyciu wyglądają na 'zdrowsze' przestały sie rozdwajać oraz niewiem czy akurat dzięki niej ale ograniczyło się wypadanie włosów u mnie. Zależy jakiego oczekujesz efektu. Pozdrawiam Ola K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli do trzech razy sztuka :) Wypróbuję w takim razie jeszcze tą z wyciągiem z łożysk.

      Usuń



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)