NIC SIĘ NIE STAŁO!

by - 17:29:00


Obiecałam sobie poprawę i jak to z obietnicami bywa.... psinco z tego wyszło. Tyle się jednak działo, że choćbym chciała to nie miałam kiedy i jak cokolwiek napisać. Zazdroszczę osobom, które mogę pozwolić sobie na prowadzenie bloga non stop :) Oczywiście nieco ironizuję, ale faktem jest, że blog nie wygląda jeszcze tak, jak sobie to założyłam. Podobno jak się chce... to można :) Ale po powrocie z pracy blog przegrywa starcie z poduszką :)


Na przekór zmęczeniu i masie spraw na głowie, udało mi się wyrwać nad polskie morze. 10 godzin w pociągu, dwa dni nad morzem i powtórka 10 godzin bliskiego spotkania z PKP. ( wiecie, że na trasy powyżej 60 km możecie kupić bilety za 29zł w TLK i za 49zł w IC? O tym w osobnym wpisie:)  Istne szaleństwo, ale polskiego morza nie widziałam chyba już z 5 lat!



Naładowałam baterie... i mam teraz jeszcze więcej planów do zrealizowania! Przede wszystkim blog: szukam nowego wyglądu, takiego, który nie będzie mnie irytował nie działającymi opcjami. Częstsze wpisy, mimo ciągłego braku aparatu. O tak!



Mam nadzieję, że tu jeszcze jesteście :)


P.S. Polskie Morze jest piękne! Może i zimne, może i nie zawsze z piękną pogodą.... ale jedyne w swoim rodzaju :) Mogą nam go pozazdrościć!

You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)