Instagramowo #2

by - 16:34:00



Dawno nie wrzucałam zdjęć z Instagrama. Poniżej zatem kilka słów o tym co działo się w ostatnim czasie...


Styczeń upłynął pod znakiem kosztowania czeskiego piwa. Post z tejże wycieczki wisi gdzieś jeszcze w czasoprzestrzeni, pojawi się na dniach. Ja z kolei wróciłam z 3 kg nadbagażem. Od tego czasu nie chcę widzieć piwa, nawet Killer poległ na placu boju...



Czeska moda ślubna pozostanie ze mną równie długo jak brzuch po piwie. Dzięki Bogu, moja suknie gdzieś tam się szyje, inaczej byłabym skłonna wykraść różową kreację ze zdjęcia. Przygotowania do ślubu w toku, poniżej zdjęcia tańszej wersji liter na stoły oraz aparat fuji instax mini. Obie rzeczy pojawią się również w oddzielnych postach.





Na jeden bieg przypada średnio 5 dni słodkiego obżarstwa i pochłaniania wszystkiego, co ze słodkim w jakikolwiek sposób jest związane. Do tego powróciło wspomnienie z dzieciństwa- magic stars'y. W tym tempie schudnę może do pięćdziesiątki.



Przeglądając zdjęcia doszłam do wniosku, że mój pies śpi. Robi to równie często jak ja, jeśli nie częściej. Tośmy się dobrali....


Moim ostatnim odkryciem jest słodka herbata bubble tea. Kalorie na opakowaniu tłumaczę krótkowzrocznością. Mam naprawdę sporą wadę :) Kaczki ze zdjęcia czekały na okruchy chleba, którego oczywiście nie zabrałam. W efekcie chciały pożreć mojego Killera. Aaaa i nie mogłabym nie wspomnieć o koncercie Katy Perry. Było bosko!



Więcej zdjęć znajdziecie tutaj!

You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)