MOJA SUBIEKTYWNA LISTA NAJLEPSZYCH FOTOGRAFÓW ŚLUBNYCH W POLSCE

by - 16:53:00

Wiem, że są ludzie, którzy nie czują potrzeby zatrudniania na swój ślub fotografów. Ja po swoim ślubie utwierdzam się jedynie w przekonaniu, że nie ma piękniejszej pamiątki ze ślubu jak zdjęcia właśnie. To, że połowy rzeczy nie pamiętam to jedno, ale czy nie miło patrzy się na te emocje, które nam towarzyszyły i czy nie jestem nam jeszcze milej, gdy zdjęcia te są po prostu ładne?  Wybór fotografów był chyba największą moją męczarnią ze wszystkich. Najchętniej zaprosiłabym do współpracy wszystkich z poniższej listy, ale po pierwsze jeszcze nie wygrałam w totka, a po drugie-ilość fotografów przekroczyłaby pewnie ilość wszystkich moich gości :) Uwielbiam ich każdego z osobna!

Pozostaje mi jedynie podzielić się moją subiektywną listą  i przedstawić wam sposób fotografowania, który jest mi najbardziej bliski. Tutaj każdy wybór jest dobry! (Uwaga! Kolejność zupełnie przypadkowa!).


1. Fabryka kreatywna - zawsze ciekawe kadry, piękna obróbka czyli wszystko to, co jest ważne w ślubnej fotografii. Zapraszam do przejrzenia portfolio- nie ma nudy!

www.fabrykakreatywna.pl
2. LMFOTO.PL- to nie są romantyczne pastele, które kocham, ale nie potrafię oderwać oczu od ich zaczarowanych fotografii. Góry w ich wydaniu wyglądają cudownie! Morskie Oko...ach brak słów :)

lmfoto.pl
3. Fotonata - do Natalii mam spory sentyment, bo jej zdjęcia były pierwszymi takimi zdjęciami, wcześniej fotografię ślubną kojarzyłam z typowo ustawianymi i studyjnymi zdjęciami. Szczególnie uwielbiam jej akty ślubne (tak! akty właśnie:) i zjawiskowe plenery- są  re-we-la-cy-jne!

fotonata.com
4. Very Lucky Star- patrząc na ich zdjęcia mam wrażenie, że patrzę na okładkę albumu. Bardzo specyficzne zdjęcia, aczkolwiek dalej w moim klimacie. Jeśli nie chcecie nudy i szukacie czegoś wyjątkowego-polecam wszystkimi oczami i wszelkimi innymi patrzałkami!

veryluckystar.com
5. PNM Photography- kolejne zdjęcia bardzo bliskie mojej stylistyce. Naturalne, ale mające "te coś", co sprawia, że każdy ślub bez względu na budżet czy pomysł wygląda zjawiskowo. W poniższej pannie młodej dosłownie się zakochałam :)

pnmweddings.com
6. Malachite Meadow- zakręcony duet z Krakowa, których prace obserwuję już od dłuższego czasu. Piękne zdjęcia i przede wszystkim bardzo fajnie "opowiedziane" reportaż. Polubiłam je do tego stopnia, że zamarzyłam mieć taki właśnie reportaż - już wiem, że będzie dobrze! Czekam z niecierpliwością ;)

ma-me.pl
7. Jacek Siwko- bardzo naturalne, ładne zdjęcia, ciekawe kadry... czego chcieć więcej? Sprawdzona i doceniania para fotografów, a do tego bardzo sympatyczni ludzie- musieli się znaleźć na mojej liście :)

jaceksiwko.com
8. Karetta-niby bardziej tradycyjnie, ale nadal w moich klimatach. Nie wiem czy to zasługa par młodych czy talentu fotografów (pewnie i jedno i drugie), ale nie było ślubu, który nie przypadłby mi do gustu.

karetta.pl
9. Cześć Czołem- nie da się ich nie lubić, ciekawe kolory, ciekawe światło... uśmiechy na twarzach par młodych mówią same za siebie!
czescczolem.pl

10. Anna Kondraciuk Fotografia- piękne zdjęcia ślubne i nie tylko. Zdjęcia uroczej Nataszy są mega, a detale chyba najpiękniejsze, jakie widziałam!


kondraciuk.blogspot.com
11. Bajkowe Śluby- bo ich zdjęcia są po prostu... bajkowe ;) Jeśli podobnie jak ja, śledzicie w internecie zdjęcia fotografów zza granicy i lubicie ten styl, śmiało mogę wam polecić tych bajkowych fotografów. No i te gify! :)

bajkowesluby.pl
12. Michał Orłowski- zdjęcia niczym z plakatu-dosłownie. Oglądając je ma się wrażenie, że oglądamy jakąś kampanię reklamową. Piękne, pastelowe zdjęcia i klimat. Lubię to!

michaorlowski.com
13. Agawphotography (Pastelove Kadry) - jedna z moich starych miłości. Jestem zachwycona portretami, widokami moich ukochanych Pienin czy pięknego, białego poddasza. Obiecałam sobie, że prędzej czy później przyjadę i zrobię z nimi sesję. Ostatnio nawet udało mi się te małe marzenie spełnić i czekam na efekty <3
agawphotography.com
14.  Magdalena Piechota Photography- macie wrażenie, że poniższe pochodzi z okładki magazynu ślubnego? Miałam tak samo! Tymczasem to jedno ze ślubnych ujęć oczami Magdaleny. Delikatnie, kobieco... czego chcieć więcej?


magdalenapiechota.com
 
15. White Smoke Studio- dobre zdjęcia, dosłownie nic dodać, nic ująć.

whitesmokestudio.pl


Jeśli podobnie jak ja, macie problem z wyborem tych jedynych pamiętajcie, że oprócz zdjęć ważne jest też to, jak dana osoba/fotograf przypadnie wam do gustu. W końcu w tym dniu będą jednymi z najbliższych wam osób i nie ma nic gorszego, niż współpraca z kimś, z kim zupełnie się nie dogadujecie! W naszym przypadku zarówno fotografowie jak i kamerzyści byli taki naszymi dobrymi duszkami, które nie raz "ratowały nas z opresji" i dopasowywali się do sytuacji tak, by na zdjęciach i filmie wszystko wyszło idealnie! Do tego mieliśmy okazję spotkać naprawdę miłe i radosne osoby- nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszej współpracy i tego też wam wszystkich życzę :)


P.S.: Zapewne na tej liście znalazłoby się jeszcze kilka nazw-nie wszystkie zapamiętałam, ale jeśli macie ochotę pochwalić się swoimi, piszcie śmiało :)

You May Also Like

5 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)