MUST HAVE W SZAFIE- KLASYCZNA RAMONESKA

by - 14:09:00



Macie w swojej szafie rzeczy, które lubicie najbardziej i łapiecie się na tym, że ostatnimi czasy ubieracie się dość monotonnie, bo wybór pada na te same rzeczy?  U mnie do takich rzeczy zaliczam ostatnio czarną ramoneskę, zakładam ją do czegokolwiek, do pracy, na spacer czy wypad ze znajomymi. Nie za długa, nie za krótka- taka jaką szukałam, ale to nie mi udało mi się ją wyhaczyć. W Diversie upatrzyła ją moja bratowa, potem długo długo szukałam czegoś podobnego, zamówiłam nawet kilka na próbę, ale ostatecznie zwróciłam bo ten model znów pojawił się w sklepie, a na dodatek udało mi się załapać na rabat. Tyle wygrać! :)

A jakie są wasze ulubione rzeczy w szafie? Macie swoje wiosenne must have?


You May Also Like

2 komentarzy

  1. Ja kupiłam niedawno ramoneskę z newlooka, jeszcze bardziej podobała mi się jedna w mohito, wprawdzie była ze skóry, ale kosztowała 400zł XD XD więc masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, bardzo wpadła mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)