MINIMALISTYCZNE ŚWIĘTA- POMYSŁ NA DEKORACJE W TWOIM DOMU

by - 10:48:00

Style&Minimalism
Stało się! Święta coraz bliżej! Jedni pewnie jeszcze niczego nie ruszyli (jak ja na przykład), drudzy dawno ubrali już swoje choinki. Ja planuję zająć się tym w najbliższy weekend, z tego też powodu przejrzałam czeluści internetu i wyszperałam inspiracje, które odzwierciedlają bliski mi charakter. A chciałabym odejść od typowego przepychu, sięgnąć po coś delikatnego i naturalnego, coś co idealnie wpisze się w wystrój mojego mieszkania. Jeśli tak jak ja chcecie stworzyć coś minimalistycznego i prostego, koniecznie zajrzyjcie na poniższe propozycje.

theminimalistmom.com
apartmenttherapy.com    |   PASSION SHAKE
Szklane butelki + kilka gałązek + świeczka= zestaw idealny. Kto by pomyślał, że tak proste połączenie stworzy tak niesamowity efekt. Co powiedzielibyście na wieniec adwentowy w takiej formie? Równie mocno podobają mi się wszelkie wazony do których wkładamy pojedyncze gałązki świerku czy sosny.

Elle Decor
instagram  |  pinimg.com
W tym roku strasznie nakręciłam się na wszelkiego rodzaju wieńce- w planie mam zrobić bardzo proste: na styropianową formę poprzyklejam pojedyncze gałązki, które następnie powieszę na obu karniszach w salonie. Takie wieniec można też śmiało zainstalować na drzwiach czy najzwyczajniej oprzej o ścianę, warto wtedy pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu tyłu dekoracji, tak abyśmy nie poplamili ścian np. żywicą.

feedly.com    |   Dwell Beautiful
nordicstylemag.com
Bloglovin'   |  Bloglovin'
Szklane wazony, wszelkie słoiki czy klosze to zdecydowanie hit tych świąt. Możemy do nich włożyć dosłownie wszystko: szyszki, lampki led, odrobina mchu.... wszystko zależy tylko do naszej wyobraźni!

ashdownandbee.blogspot.com.au    |   SoLebIch
Bloglovin'   |    Eleni | My Paradissi
Świąteczne dekoracje  w moim mniemaniu to nie tylko bibeloty na stole czy komodzie, ale także odpowiednia stylizacja prezentów czy świątecznego stołu. U mnie, podobnie jak w latach ubiegłych, królować będą szare i białe papiery, pojedyncze gałązki czy sznurki jutowe. Cały czas waham się odnośnie samego stołu, tutaj wymyślę pewnie coś spontanicznie- czyli jak zawsze :)

paigeknudsen.com   |   newbiediy.com
Style&Minimalism  |   Weddingomania
burkatron DIY    |    apartmenttherapy.com
W tym roku liczyłam również na papierowe gwiazdy, ale tych... zabrakło ostatnio w mojej Ikei. Pojawią się jak tylko znajdę jakąś alternatywę :)

Rainforest Islands Ferry


Za co lubię minimalizm?  Za to, że możemy uzyskać świetny efekt niewielkim nakładem pieniędzy, a takie rozwiązania są zawsze najlepsze!

ayudaadecorar.blogspot.com

A jak wyglądają wasze przygotowania do świąt? Wybieracie minimalizm czy wolicie bardziej tradycyjne dekoracje? Koniecznie się pochwalcie!


You May Also Like

3 komentarzy

  1. Cudowne inspiracje, uwielbiam takie minimalistyczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami rozkładam biżuterię kupioną na sosimply i to ona tworzy minimalistyczne dekoracje upiększające mój stół.

    OdpowiedzUsuń



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)