Pomarańczowa ozdoba świąteczna

by - 20:39:00

.... czyli jak zrobić coś fajnego, a taniego :D


   Pozostając w świątecznej atmosferze, przedstawiam wam propozycję prostego, świątecznego stroika na drzwi/ ścianę. Pomysł chodził mi już po głowie od jakiegoś czasu, ale w związku z remontem ciężko było zrobić cokolwiek. W związku z tym, poniższą produkcję kończyłam w nocy :) Z góry przepraszam za słabe światło.




Co jest potrzebne:

- worek pomarańczy 
- gazety
- nóż
- klej ( ja wynalazłam wikol)
- wstążki
- nitka






Pomarańcze kroimy w plasterki i pozostawiamy do całkowitego wyschnięcia. 




















Pokrojone plastry układamy na gazety, tacy lub po prostu na tym, co akurat zjawi się pod ręką :)

Odstawiamy do wyschnięcia , np. na kaloryfer.







W dalszej części, zabieramy się za tworzenie podstawy ozdoby. Do tego celu użyłam pomięte gazety, ulotki, które następnie wiązałam nitką do uzyskania pożądanego kształtu.










Jeżeli ozdobę mamy zamiar powiesić np. na oknie, warto zadbać o jego "niezagospodarowany" tył. W tym celu używamy tasiemki.








Do koła przywiązuje węższą wstążkę, dzięki której stroik będzie można zawiesić.





W końcu przechodzimy do klejenia plastrów pomarańczy tak, żeby zapełnić całą przestrzeń.







Na koniec dodajemy wstążeczki i wsyzstko to, na co mamy ochotę ;)







 
Ozdobę możemy dodatkowo popsikać farbą przeźroczystą, dodać brokatu, pałeczek cynamonu, cekinów,itp.



I jak wam sie podoba taka propozycja? Prawda, że łatwe?

Czekam na wasze opinie i pomysły ;)


Ja wracam do przedświątecznych porządków (błeeee!)
Pozdrawiam, Ola. 


You May Also Like

2 komentarzy

  1. Ja nie wiem, czy by te pomarańcze doczekały realizacji ;D W moim przypadku potrzebne 2 worki :D Pomysł bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Olka, ekstra to masz, ja też ruszyłam wyobraźnią i też trochę potworzyłam :)

    OdpowiedzUsuń



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)