Air Swimmers show. Inwazja latających ryb!

by - 11:25:00


W ostatnich postach, przedstawiałam wam propozycje świątecznych prezentów do 20 zł. U nas tego typu prezenty staja się powoli tradycją :) Pierwszy raz spróbowaliśmy rok temu. Sceptycznie nastawioną familię udało mi się przekonać razem z bratową, chodź początki nie były łatwe;) Mama  w dzień w dzień dzwoniła i pytała co ona mi ma za te pieniądze kupić, sama  z każdym wejściem do kolejnego sklepu miałam ochotę przywalić głową o ścianę tak, żeby na przyszłość nie wymyślać podobnych głupot. Ale prezenty były. I to jakie! Śmiem powiedzieć, że to były najlepsze prezenty jakie kiedykolwiek dostałam. I nie było to tylko moje odczucie. Okazało się, że robiąc zakupy do tej kwoty wszyscy starali się bardziej, niż zwykle. Bo co to za problem, wejść, kupić bluzkę, która się nam podoba i podarować ją na prezent, kiedy nasz budżet nie jest ograniczony? Tym razem każdy dostał drobiazg, ale taki, z którego naprawdę się cieszył. W tym roku powtarzamy pomysł. Tym razem było już zdecydowanie łatwiej, dzięki Bogu udało mi się już skompletować całość.

Wyjątek robimy w prezentach dla dzieci. Tu nie określiliśmy jakieś szczególnej kwoty, ale mógły to być zarówno prezent za 20, jak i 120zł. 
  
I to oczywiście pojawił się problem. Co kupić? Na pomysł wpadłam dzięki mojej koleżance, która umieściła to na swoim facebooku.

Tym oto sposobem, w moim domku zagościła latająca rybka :) No, w sumie nie do końca, bo jeszcze nie poszłam jej nadmuchać, ale jest, leży sobie i czeka na swój czas. Jest to zabwka na sterowanie, którą śmiało mogą posługiwać się dzieci, bo w przeciwieństwie do np. latających samochodów, rybka porusza się znacznie wolniej i nie wymaga specjalnej precyzji.  Podobno hit w USA, powoli, nieśmiało, wkracza do nas.

Mamy do wyboru rekina i rybkę Nemo. U mnie pojawiła się ta druga. Prawda, że urocze? :)





W ROZWINIĘCIU  ZNAJDZIECIE FILM,  NA KTÓRYM ZAPREZENTOWANO DZIAŁANIE RYBKI. W POWIETRZU WYGLĄDA RZECZYWIŚCIE TAK, JAKBY PŁYWAŁA :)






Poniższy filmik prezentuje działanie rybki:

źródło: YouTube




Co sądzicie o tego typu prezencie? Czy latająca rybka jest w stanie skraść wasze serca? :)


You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)