Relax ♥ Relax ♥

by - 20:02:00



Po ciężkim dniu nic tak nie poprawia humoru, jak relaks w swojej wannie, mnóstwem piany i innych kąpielowych dobroci.  Problem w tym, że moja wieczorna kąpiel przypomina raczej coś na wzór zawodów pływackich, bo wieczorem wiecznie nie mam na nic czasu, a jak już doczołgam się do łazienki, to tylko po to, by jak najprędzej się wykąpać i znaleźć się w łóżku.W czasie świątecznej przerwy trochę się zbuntowałam i postanowiłam znaleźć choć jeden wieczór dla siebie.

Dużo ciepłej wody, dużo piany... świece zapachowe i kule do kąpieli to mój prosty przepis na odrobinę przyjemności w wannie ;) Przydałaby się jeszcze jakaś lampka wina, dobra książka i .... wiecie same kto :)

Mimo wszystko udało się naładować baterie. Potem czyściutka i pachnąca,wysmarowana wszelkimi specyfikami uciekłam pod kołderkę....hmmm.... szkoda, że święta kończą się tak szybko.....









You May Also Like

2 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)