LEMONIADOWE BUTELKI NA WESELNYM STOLE.

by - 18:46:00


Choć ekscytacja tworzenia gadżetów na ślub ostatnimi czasy trochę osłabła i generalnie niewiele robię w tym temacie... to przeglądając pewnego wieczoru inspiracje, wpadłam na pomysł uatrakcyjnienia swojego stołu alkoholowego. Na etsy.com wynalazłam świetnie buteleczki, idealne na weselną lemoniadę. W pierwszym odruchu chciałam od razu nacisnąć "kup teraz", ale w głowie zapaliło się czerwone światełko.

etsy.com
Razem z przesyłką za butelki zapłaciłabym niecałe 100zł. 10zł za butelkę? Nie, dziękuję. Wiedziałam, że trzeba to wykombinować inaczej. Rozwiązanie przyszło dość szybko (dzięki niezawodnej Marcie, którą pozdrawiam :).

Wiem, że zagląda tu sporo dziewczyn poszukujących ślubnych inspiracji DIY, więc być może któraś postanowi skorzystać z tego pomysłu.

Chciałabym otrzymać taki efekt końcowy:


etsy.com
pinterest
www.southboundbride.com
www.brides.com
weddbook.com
www.woodsyweddings.com

www.liveviewstudios.com
belleandchic.com
vintagespicenz.blogspot.com

Postanowiłam znaleźć butelki, które będę podobne do tych dostępnych na etsy. Dodam, że są to butelki plastikowe o pojemności 250 ml. Poszukiwana butelka nie powinna mieć żadnych tłoczeń czy trudnych do zdjęcia etykiet. Udało się znaleźć napój Clic, o którym istnieniu nie miałam wcześniej pojęcia. Po krótkim śledztwie, udało mi się je znaleźć w Żabce. Za 10 butelek zapłaciłam 25zł.

clic.pl

Po wypiciu butelki odpowiednio wyczyszczę, zdejmę etykiety, itp. Na papierze samoprzylepnym wydrukuję coś na wzór etykiety, którą wytnę 7-centymetrowym dziurkaczem w kształcie koła.

Do butelek dodam papierowe  słomki (dostępne na allegro), lemoniadę i gotowe! :) Całość umieszczę na tacy. Cała impreza będzie kosztować mnie ok. 35 zł. Oczywiście to nie jedyne napoje, które na tym stole się znajdą, ale będą również jego dekoracją.

etsy.com

Zamiast plastikowych butelek można użyć szklanych, świetnie wyglądają też słoiki. Ciekawa jestem czy  pomysł przypadł wam do gustu?





You May Also Like

4 komentarzy

  1. W Ikei są za 2.99 piękne butelki-flakoniki. I już miałam na nie chęć, ale cierpliwie poczekam na COŚ innego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli jakiś konkretny wzór? Z chęcią podpatrzę :)

      Usuń
  2. Zuzyte plastikowe butelki po napoju? Raczej wyjdzie tanio i tandetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napój będzie przelany (nie wypity z butelki!:) a butelki wyczyszczone. W niczym (prócz rozmiarem) nie różnią się od tych z etsy. Jak dla mnie ok, ale nie wszystkim musi się podobać.

      Usuń



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)