WIOSENNE WIETRZENIE SZAFY

by - 21:11:00



Piątkowy wieczór mija na praniu i prasowaniu. Wszystko za sprawą Wiosennej Akcji Wietrzenia szafy, organizowanej przez Willę Słoneczną w Dębowcu. Jest to niezwykle urokliwe miejsce otoczone polami, łąkami... w którym można nieźle zjeść i odpocząć jak nigdzie. Cieszę się na samą myśl o jutrzejszej wizycie :)


Zrobiłam już przegląd szafy, przygotowałam mnóstwo ubrań i liczę na jakieś cenne zdobycze jutro :) Oprócz tego mam nadzieję, że spotkam niezwykłe kobiety z którymi będzie można się pośmiać, porozmawiać: jak na typowym, babskim spotkaniu. Po raz pierwszy będę miała możliwość uczestniczyć w takim wydarzeniu. Ciekawa jestem czy ktoś z Was ma w tym nieco większe doświadczenie?

Osoby z Bielska i okolic, chcące wziąć udział w tym wydarzeniu zapraszam tutaj.

Ja póki co wracam... do prasowania :)

You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)