Instagramowo #1

by - 11:30:00



Tym postem rozpoczynam serię instagramowych wpisów :) Zdaję sobie sprawę, że nie każdy jeszcze tam jest, postaram się zatem wybrać najciekawsze zdjęcia i opublikować je na blogu.



 To był dobry miesiąc- nie wiem wprawdzie kiedy nastał i dziś dopiero zorientowałam się, że generalnie bliżej mu już do końca.. że niby już jesień? A lato kiedy minęło? Gdzie mój urlop? Heloł!!


 Nie pytajcie mnie kto normalny wstaje sobotę rano i jedzie na grzyby. Ani ja, ani On do normalnych nie należymy.


 Żeby nie było- znalazłam czas na SPA. Jest jaki jest ... ale w końcu taki mamy klimat.


Generalnie zauważyłam, ze 95% mojej diety składa się ze słodkości. Rozważam zakup specjalnych okularów oślepiających.


A ostatnie dni prezentują się mniej więcej tak. I obym wyrobiła się do maja! Póki co idzie kiepsko, trzymajcie kciuki! :)



Więcej znajdziecie na moim instagramie. Pozdrawiam!


You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)