CO ZAMIAST KWIATÓW?

by - 20:00:00


Lipiec to w naszej rodzinie miesiąc bardzo urodzinowy. Średnio co parę dni wypada nam coś świętować :) Wybierając się w odwiedziny szukałam czegoś, co zastąpiłoby klasyczny bukiet kwiatów bo te choć piękne, niestety dość szybko usychają. Z tego powodu wolę wręczyć butelkę czy pudełko słodkości. Przy okazji ostatnich urodzin wpadłam na personalizowane pierniczki: oto co znalazłam!



Zamówiłam dwa rodzaje ciasteczek: jedne z okazji 50 urodzin mojej mamy, drugie z okazji 30 urodzin męża.



Każde zamówienie traktowane jest osobno: ostatecznie dla mamy wybrałam elegancką, delikatną koronkę, dla męża zaś motyw nawiązujący do jego zainteresowań.



 Ciasteczka dostajemy zapakowane w eleganckie pudełka- gotowe do wręczenia solenizantom.




Jak podoba się wam pomysł wręczania ciasteczek zamiast kwiatów? Może macie pomysły na inne drobiazgi? A może wolicie tradycyjny bukiet? Czekam na wasze opinie!

You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)