DIY: 365 POWODÓW DLA KTÓRYCH CIĘ KOCHAM

by - 16:04:00



Jest na blogu taki post, który mimo upływu lat, cały czas cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Post, do którego zdjęcia robiłam jeszcze kalkulatorem i który popełniłam jakieś wieki temu. Bo jakieś milion lat właśnie minęło od czasów, kiedy to swojemu (jeszcze) chłopaki, postanowiłam sprawić prezent z okazji zbliżających się walentynek. Z jego powodu nie przespałam kilka nocy, siedziałam, wymyślałam. wycinałam, zwijałam i tak oto powstał słoik z 365 powodami do kochania.

Nie ma dnia w którym nie otrzymałabym pytania czy prośby, żeby takie powody komuś przesłać lub udostępnić. Wszystko byłoby spoko, gdybym ja je tylko miała. Milion razy przejrzałam pliki na komputerze i pocztę- nie ma, przepadło w czeluściach piekielnych. ALE, z racji waszych nieustających próśb, postanowiłam się zmotywować i odtworzyć coś specjalnie dla was. Wisicie mi co najmniej dobrą kawę.




Cóż, powody które niegdyś wymyśliłam nie za bardzo nadawały się do publikacji, bo dotyczyły spraw bliskich tylko mi i mojemu facetowi. Postarałam się więc stworzyć jak najbardziej uniwersalne hasła tak, żeby odpowiadały większości z was. Plik, który wam udostępniam można edytować, na końcu listy zostawiłam więc kilka pustych okienek, w których możecie dopisać tylko te wasze, wyjątkowe powody.

Szablon znajdziecie tuta: link do szablonu




Poniżej wrzucam wam też kilka grafik, które możecie pobrać, wydrukować i zainstalować na waszym słoiku. Nie ma miejsca na wymówki- daję wam  cały, kompletny prezent do zrobienia. Jedyne co musicie zrobić to pobrać plik, uzupełnić kilka ostatnich okienek, wydrukować, wyciąć i poskładać czy też pozwijać jak w mojej wersji. Wielkość okienek czy czcionkę możecie dowolnie przerabiać i dopasować pod siebie. Prościej się już nie da!




Tak prezentuje się mój słoik . Do swojej wersji  możecie powrzucać też jakieś słodkości- będzie nie tylko ładne, ale i smacznie :)  Takie prezent świetnie sprawdzi się nie tylko z okazji walentynek, ale z okazji wszelkich rocznic czy waszych innych, wspólnych świąt. Nie masz jeszcze prezentu? Sio do drukarki! Powodzenia!

You May Also Like

10 komentarzy

  1. Rewelacyjny pomysł!!!! Sama utknęłam na 112 powodzie! Niby jest tyle różnych powodów a potem ma się wrażenie, że wszystkie takie same

    OdpowiedzUsuń
  2. moglabym poprosic o powody na emaila anita20024@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym prosić o powody na emaila: przytulmnie17052001@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogłabym prosić o wysłanie mi listy powodów na email: przytulmnie17052001@gmail.com Zbiża się rocznica a ja nie mam już pomysłu na dalsze powody miłości

    OdpowiedzUsuń
  5. Moglam bym prosic o powody na meila

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabym prosić o powody na maila kropka.bydgoszcz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mogłabym prosić o powody na maila

    OdpowiedzUsuń
  8. mogła bym prosić o powody na emaila andzixxxxx786@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moglabym prosić o powody na e-maila marta.piszczek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za pomoc. Ja zostałam przy 1oo powodach :) teraz tylko wyciąć i pozwijac. Dużo udało mi się indywidualnie pod nas wymyślić, a resztę trochę zgapiłam hahha bo mózg mi się już lansował :)

    OdpowiedzUsuń



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)