POMYSŁ NA ŚWIĄTECZNA JAJKA.... I NIE TYLKO

by - 16:06:00



Tradycją jest już fakt, że wszystko, ale to absolutnie wszystko robię zawsze na ostatni moment. 
I tym razem nie mogło być inaczej. Zastały mnie święta. Jak zwykle. Przede mną ostatnie hardkorowe dni: myce okien, sprzątanie, gotowanie i wszystko to, co generalnie powinnam mieć gotowe od jakichś dwóch tygodni.

Teraz powinnam spędzać wieczory na drukowaniu, wycinaniu, malowaniu... czyli tym co najlepsze! Ostatecznie pewnie machnę to którejś pięknej, długiej nocy, ale jeśli wasze prace są już nieco bardziej zaawansowane od moich, to nic nie stoi na przeszkodzie, byście zerknęli na poniższe inspiracje na ten rok.


A jest na co zaglądać! Osobiście zakochałam się w wszelkich metalicznych zdobieniach czy zawsze modnej czerni i bieli. Jak zwykle mam ochotę zrobić wszystkie naraz i jak zwykle, jajek pojawi się u mnie więcej niż chętnych do ich zjedzenia, ale co tam- najważniejsze, że zdążę się nimi nacieszyć.

p.s.: Jeśli chcecie przyjrzeć się szczegółom wystarczy kliknąć w obrazek ;)








 A jakie dekoracje pojawią się u was w domu? Jestem ciekawa waszych propozycji :)


You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)