AUTUMN VIBES-J EANSOWA KATANA

by - 01:59:00



Ostatnio znajoma stwierdziła mi, że potrafiłaby zorganizować taką w lumpeksie ( nie wątpię! ), mąż spojrzał z politowaniem, a babcia goniła z igłą i nitką. Jeansowa katana. Obok czarnej ramoneski najbardziej klasyczny element każdej garderoby. Klasyczna, oversizowa czy krótko ścięta- nosi się wszystko w zależności od tego, co aktualnie nam się podoba. Swojego upatrzonego modelu szukałam w H&M, zwiedziłam pół Śląska i drugie pół życia spędziłam w internecie z nadzieją, że uzupełnią rozmiarówkę. Doczekałam chwili, gdy  zniknęła całkowicie ze strony. Nie muszę dodawać, że pojawiła się wtedy, gdy już kupiłam swoją?




Pasuje do typowo casualowych stylizacji, u mnie świetnie sprawdza się wtedy, gdy nie mam totalnie żadnej weny, a mąż odmierza z zegarkiem czas do wyjścia z domu. Jakiekolwiek jeansy i t-shirt wystarczą. Uwielbiam ją zakładać również w wersji eleganckiej- wysokie szpilki, prosta bluzka i kurtka zarzucona na ramiona- dla mnie to połączenie idealne! Ciekawa jestem jakie proste sety sprawdzają się w waszym przypadku, a może sami ulegliście jeansowej modzie? Mi zdecydowanie skradła serce!





You May Also Like

2 komentarzy

  1. Jaka wyglada ta z hm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło dokładnie o tą: http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0494130002.html

      Usuń



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)