KUDŁATA IKEA, CZYLI SERIA DLA ZWIERZĄT

by - 14:07:00


Czy znacie kogoś kto wychodzi z Ikei bez żadnych zakupów? Ja nie znam. Owszem, ostatnie szaleństwa w Ikei starałam się ograniczać do minimum, ale nie ma takiej możliwości, żeby wyjść z tego pojedynku bez ani jednej zdobyczy. Jeśli miałabym urządzać się tylko w jednym sklepie, na pewno byłaby to Ikea. 


Wydawało mi się, że kupię to wszystko. Nie pomyślałam jednak, jak bardzo brakowało mi pewnych elementów- akcesorii dla zwierząt. Mebli i legowisk, które wpisywałyby się w obraz mieszkania. Niejednokrotnie psie czy kocie zabawki demolowały nam wizję "idealnego domu" (chociaż te rozrzucone zabawki to dla mnie idealny dom właśnie:). Nie mam pojęcia dlaczego wcześniej nikt nie wpadł na te rozwiązanie- seria dla psów i kotów brzmi idealnie, prawda? Nie ma jednak co płakać, trzeba cieszyć się faktem, iż seria pojawi się wkrótce w polskich sklepach!

Seria LURVIG, która dosłownie oznacza włochaty/kudłaty to cały przekrój legowisk, akcesorii typu smycz czy miska, a nawet elementy umeblowania, które zmienią nasze meble w idealne mieszkania dla naszych milusińskich. Sama upatrzyłam kilka rzeczy, w które muszę koniecznie zaopatrzyć siebie i Killera rzecz jasna. A jak wam się podoba nowa kolekcja?








Całą kolekcję możecie zobaczyć tutaj.

You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)