GARNITUR DO WSZYSTKIEGO W JESIENNYM KOLORZE

by - 20:32:00




Garnitur to takie element damskiej garderoby, który sprawdzi się zawsze. I choć sporo czasu o tej wygodzie mogli pomarzyć mężczyźni, dziś to kobiece komplety brylują w kolorach i wzorach.
Dla mnie damski garnitur to recepta na ubiór w pięć minut: jakakolwiek biała lub czarna koszula, bluzka czy zwykła koszulka sprawdzi się praktycznie do każdego modelu.  

Ze szpilkami stworzy elegancki team na ważną okazję czy do pracy, z trampkami nada się do biegania po mieście. Jeśli zapytacie mnie jaki element szafy sprawdzi się na różne okazje i warto go kupić, to prawdopodobnie wyjdziecie ze sklepu z nowym garniturem.







Wydawać się mogło, że połowa października to czas, kiedy garnitury chowamy pod ciepłymi płaszczami, ale ostatnimi dniami jesień zdaje się nas rozpieszczać, a na ulicach nie brakuje osób paradujących w koszulkach z krótkim rękawkiem czy w sukienkach. Jeśli kochać jesień, to właśnie 
w takiej wersji! 





W mojej szafie mieści się kilka garniturów w różnych odcieniach. Od pudrowego różu począwszy, na kamelowym kończąc. Czy mam jakiś ulubiony? Niekoniecznie. Lubię różne kolory, często wiążę je z aktualną porą roku, tak jak w przypadku mocno burgundowego, wręcz trochę czekoladowego odcienia. Kupiłam go z przypadku, a ściślej mówiąc przez moją znajomą, która dokładnie ten sam model ubrała na jedno z ostatnich szkoleń w naszej firmie. Wygląda przepięknie! Udało mi się upolować ostatnią sztukę i to w promocyjnej cenie, bo za całość zapłaciłam 129zł!




Kupując damski garnitur warto zwrócić uwagę na kilka elementów:


  • jeśli kupujecie garnitur na typowo elegancką okazję koniecznie wybierzcie spodnie w kant- nadają waszemu strojowi charakteru
  • dobierając do garnituru bluzkę, koniecznie pamiętajcie o wpuszczeniu jej do spodni- to garnitur ma grać tutaj pierwsze skrzypce, a wystająca spod marynarki bluzka.. po prostu nie wygląda dobrze ;) 
  • pomyśl czy nie powinnaś mieć marynarki w mniejszym rozmiarze- ja nie zapinam swoich marynarek bo tego nie lubię, jeśli masz podobnie, to prawdopodobnie bardziej dopasowana będzie wygląda lepiej
  • nie noś nogawek długich do ziemi, lepsza długość to ta kończąca się tuż nad kostką 
  • jeśli macie coś do ukrycia tak jak ja :) to na niechciane boczki dobrze sprawdzą się dłuższe marynarki, te krótsze za to dobrze będą wyglądać u niższych osób lub o tych, które chcą podkreślić wcięcie w talii






Ja uwielbiam nosić garnitury w luźnym francuskim stylu. To właśnie na ulicach Paryża mijałam kobiety ubrane w garnitury do których dobierały t-shirty z kolorowymi nadrukami, bluzy z kapturami i wygodne trampki.

Podobny styl podziwiałam w Seulu, gdzie Koreanki uwielbiały nosić przyduże marynarki w prostych, stonowanych kolorach i w idealnym kroju.





 


garnitur: Reserved
torebka: Reserved
bluzka: MDE Studio
buty: Reserved 

You May Also Like

1 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)