ŚLUBNY NIEZBĘDNIK-CZYLI WSZYSTKO CO POTRZEBUJESZ DO ŚLUBU

by - 11:43:00





Sezon ślubny w pełni- to widać po statystykach i postach, które najchętniej wybieracie na blogu. Czas skupić wszystkie ślubne tematy w jednym poście. Jeśli jesteście w trakcie przygotowań do tego ważnego dnia, to koniecznie zobaczcie posty poniżej! Nie żebym chciała cię stresować- ale może jeszcze o czymś nie pomyślałaś....? ;)


JAK ZORGANIZOWAĆ ŚLUB I NIE ZWARIOWAĆ? KILKA SŁÓW O WSZYSTKICH DOBRYCH RADACH - pewnie nasłuchałyście się już ich tyle, że miesiąc przed ślubem najchętniej włączyłybyście opcję "wyloguj". Znam to bardzo dobrze!



PRZESĄDY ŚLUBNE- 10 najgłupszych jakie słyszałam! Najlepszy w tym wszystkim był fakt, że mieliśmy ślub kościelny- czy naprawdę ktoś myślał, że uwierzę w takie pierdoły? :)



SAVE THE DATE PO POLSKU - dobra opcja dla tych, których trzeba poinformować o ślubie nieco wcześniej niż innych. Wysłać zaproszenie kiedy nie mamy jeszcze godziny, sali, itp? Nie, do tego przyda się SAVE THE DATE!




CZY ZOSTANIESZ MOJĄ DRUHNĄ- PUDEŁKO DIY DLA ŚWIADKOWEJ
- kiedy dbasz o każdy szczegół i czujesz się tak, jakbyś miała co najmniej oświadczyć się świadkowej :)




PIKNIK NA TRAWIE CZYLI NASZA SESJA NARZECZEŃSKA -niby wspólnych zdjęć mamy dość sporo, ale nigdy nie było okazji, by zrobić sobie wspólną pamiątkę. Sesja narzeczeńska to nie tylko dobra chwila do uchwycenia siebie bez GPS-a, ale też świetna okazja do polubienia się z aparatem na ślubie!

 

CO ZAMIAST WINIETEK? NUMERY NA STÓŁ! -  kilka inspiracji w różnym stylu. My sami zrobiliśmy swoje- a co! :)



MOJA SUBIEKTYWNA LISTA NAJLEPSZYCH FOTOGRAFÓW ŚLUBNYCH- trochę minęło od tej publikacji i pewnie co nieco bym dodała, ale to nie zmienia faktu, że cokolwiek wybierzecie z tej listy będzie dobrze!

fabrykakreatywna.pl
UBIERAMY PANA MŁODEGO CZYLI NASZ WYBÓR NA ŚLUB  - myślałam, że faceci załatwiają temat garnitur jednym machnięciem- a gdzie tam! 
bytom.pl

 I MUCHA NIE SIADA- MUCHA NA ŚLUB  - mucha na ślubie już nikogo nie dziwi, ale kto powiedział, że musi klasyczna?

marthu.pl


 JAKIE OBRĄCZKI? - kiedy zamawialiśmy obrączki zależało mi na dość szerokiej i przede wszystkim wysokiej formie, dzisiaj zastąpiłabym ją najcieńszą z możliwych- kto to wymyślił, żeby obrączka była jedna na całe życie? Ja spokojnie mogłabym zmieniać co dwa lata!




CZYM DO ŚLUBU?  cz. 1 i cz. 2. W dniu naszego ślubu o mały włos, a nie jechalibyśmy niczym. A czym wy pojedziecie do ślubu?
 
 

MÓJ WIECZÓR PANIEŃSKI - ostatnia chwila oddechu przed tym wielkim dniem! Babski wypad tak nam przypadł do gustu, że obiecałyśmy organizować je sobie częściej!

pcwallpapers.in
DRINK BAR NA NASZYM WESELU - nie mieliśmy barmanów, a w zamian za to postanowiliśmy stworzyć sobie wszystko sami. Zobaczcie jak nam wyszło!





SŁODKI STÓŁ NA NASZYM WESELU - zauroczona zdjęciami rodem z pinteresta postanowiłam zorganizować sobie swój własny kącik. Z pomocą męża zainstalowaliśmy swoją wersję- oceńcie jak wyszło :)


DEKORACJE I KWIATY NA NASZYM ŚLUBIE  - czy wiecie, że wymyślata panna młoda to najgorsza odmiana? W kościele też musiało być po mojemu. Dekoracje przygotowałam z pomocą mamy, a w dniu ślubu całość rozłożyła nam jej znajoma. 

 

NASZA FOTOBUDKA
- kolejna rzecz, której nie zamówiliśmy "na gotowca", ale postanowiliśmy zrobić po swojemu. Zachęcam do tego, bo to naprawdę prosta sprawa!





PODZIĘKOWANIA DLA RODZICÓW - jeśli jeszcze nie wiecie jakie podziękowanie zorganizować rodzicom to wrzucam małą podpowiedź. Wzruszenie na ślubie gwarantowane! 

 

 NA 20 DNI PRZED NASZYM ŚLUBEM- to ten czas kiedy nie wiesz już jak się nazywasz i czy cokolwiek coś dzisiaj jadłaś. Spokojnie, pewnie jesteś lepiej przygotowana niż myślisz!

www.nydailynews.co
NASZ WIELKI DZIEŃ - jeśli macie ochotę zobaczyć jak to ostatecznie wyszło u nas, koniecznie zobaczcie relację tutaj. Czy wspominałam już, że chętnie zorganizowałabym kolejne wesele? Ciągle mi mało!



WASZE PYTANIA O TEN DZIEŃ - czy coś bym poprawiła? Jak poruszałam się w syrence? Na te i wiele innych pytań odpowiadam tutaj!







You May Also Like

0 komentarzy



Spodobał Ci się blog? Dodaj go do swoich ulubionych i odwiedź nasz fanpage na Facebooku :)